שמי עמית אדרי ואני בוגר מכללת QA Experts.

מאיפה הגעתי? ממסלול חיים שהיה הפוך ב-180 מעלות לעבודה בהייטק. עד כדי כך. אוריינטציה טובה למחשבים תמיד היתה לי, אבל כשזה הגיע למימוש בחרתי תמיד בדרכים שהיו הכי רחוקות מהתחום. אלא שנטיות לב קשה להשתיק, ולבסוף הגיע היום שבו התחלתי לגשש בתחום שתמיד משך אותי, ושאיכשהו נשאר רחוק מהיומיום שלי.

כשהתחלתי את החיפושים באינטרנט לא היה לי קצה חוט. מצאתי את עצמי יושב בבית ועובר על סילבוסים ותחומי לימוד ומשווה בין מחירי ואורכי הקורסים השונים. לאחר הבדיקה וההשוואות החלטתי לפנות אל מכללת QA Experts, שם המחיר היה אטרקטיבי מאוד, הקורס קצר ביחס למקומות אחרים וההמלצות נהדרות.

מנהל ומייסד המכללה התברר כאדם זמין וקשוב להפליא. הוא קיים עמי שיחה ארוכה בנוגע לכל החששות והלבטים שהיו לי וגילה סבלנות רבה לכל השאלות שהעליתי. לאחר השיחה איתו לא נותר לי אפילו סימן שאלה אחד, כאשר קיבלתי תשובות שהרגישו לי אובייקטיביות וישרות, כאלה שלא ציפיתי לקבל ממישהו ש״רק רוצה למכור את הקורסים שלו״. בלב שלם הרגשתי שמכללת QA Experts היא המקום שהכי נכון לי ללמוד בו.

אלא שכעת עמדה בפניי התלבטות חדשה: באיזה קורס לבחור?

ידעתי שכמי שעושה הסבה מקצועית לתחום תחרותי ושונה לחלוטין, חשוב שאצבור יתרון במהרה. לאחר ששקלתי את הנתונים והתייעצתי בשנית עם מנהל המכללה – בחרתי במסלול המשולב, בו נלמדים בעצם שני קורסים במקביל – בדיקות תוכנה (QA) ואוטומציה, אצל המרצים אביה ודניאל.

לפני שהתחיל קורס בדיקות התוכנה ביררתי על המרצה ושמעתי שאביה מעולה. בפועל? היא היתה יותר מזה. אביה היתה זמינה לשאלות גם מהבית ואפילו לשיחות הדרכה של אחד על אחד דרך הטלפון. היא ענתה תמיד על כל שאלה שהיתה לי בצורה סבלנית ומסבירת פנים, והתחושה שקיבלתי היתה פשוט זו: לאביה היה חשוב שאצליח. אביה רצתה שאוציא את המקסימום מהקורס. משבוע לשבוע הרגשתי שהחומרים מקבלים צורה, שאני יודע ומבין את הנושא היטב ושאני אדע מה לעשות בשטח, כאשר אצא לשוק העבודה. למי הקרדיט? לאביה האדירה, ורק לה.

במקביל למדתי בקורס האוטומציה עם דניאל, מרצה מיוחד במינו. למעשה, רק בסיום הקורס יכולתי להעריך באמת את היכולות יוצאות הדופן של דניאל כמורה, כי רק לאחר שכבר הועבר כל החומר הבנתי שכמעט בלתי אפשרי ללמד בפרק זמן כה קצר כמות גדולה כל כך של ידע. ב״ללמד״ אני לא מתכוון ל״לשפוך״ נתונים מול הכיתה, אלא ממש לדאוג שכל סטודנט יבין את החומר וידע איך ליישם אותו ולהשתמש בו. את כל זה דניאל עשה מבלי ״לגמור את התלמידים״ ומבלי שנחוש בעומס. בסוף הקורס ידענו כולנו לכתוב בדיקות END TO END בשפה שלפני כן היתה נראית לנו כמו ג'יבריש.

עבודה? עוד לפני שהקורס הסתיים דניאל ומנהל המכללה הניעו אותנו באופן אקטיבי מאוד בכל הנוגע למציאת עבודה, ואף עברנו הדרכה מיוחדת בנושא ראיונות עבודה בהייטק עם מרצה מובילה בתחום.

איפה אני היום? עובד בסטארטאפ שלשורותיו התקבלתי עוד לפני סיום הקורס. בכל יום אני נתקל במתודולוגיות, במונחים, ברוטינות ובטכניקות שדורשים ממני ידע ספציפי ומדוקדק. בדיעבד אני מבין את החשיבות העליונה שבמורים מעולים, כי הידע והיכולות שאיתם יוצאים מהקורס הם הבסיס לכל מה שיבוא לאחר מכן.

ממני יש לכם את ההמלצה הכי רותחת על מכללת QA Experts ועל הצוות שלה.

Picture of עמית אדרי

עמית אדרי

בוגר קורס QA ופיתוח אוטומציה
בודק תוכנה- Hibob

המדריך המלא לבודק התוכנה המתחיל

ב-QA Experts כתבנו את המדריך המקיף בארץ למעוניינים ללמוד בדיקות תוכנה
52 עמודים עם כל האינפורמציה שתצטרכו 
+בונוס!
מדריך מפורט אודות צבירת ניסיון ועבודה כבודק תוכנה עצמאי

רוצה לקבל את המדריך?

דילוג לתוכן