אני לא מכיר אתכם, אבל אם אתם כמוני, אתם יודעים כמה קשה למצוא מקורות טובים ומהימנים ללימוד בדיקות תוכנה בימים אלה. עם חיפוש קצר בגוגל, מוצאים מליוני תוצאות ואתם לא יודעים איזה מהן לבחור, או שאתם בוחרים אחת ואז שואלים את עצמכם "האם אני יכול לסמוך על זה?" זה אפילו קשה יותר אם אתם חדשים בבדיקות תוכנה.

אני נמצא בתחום בדיקות התוכנה בסביבות 10 שנים ואני חולק את הכאב שלכם.

בפוסט הזה היום, אני רוצה לחלוק איתכם את מקורות האינטרנט הכי טובים שלי ללמידת בדיקות תוכנה. אלה הם מקורות שהשתמשתי בהם בעצמי כדי ללמוד וקיבלתי פידבקים טובים והמלצות בענף. אני מקווה שאחרי הפוסט הזה, אתם תמצאו מקור שמתאים לכם, האחד שילווה אתכם ויעזור לכם לשפר את מיומנויות הבדיקות שלכם.

מה הם בלוגי בדיקות התוכנה הכי הטובים שלי?

אני לא בטוח אם אתם יודעים, אבל קריאת בלוג זה אחד מהרגלי הקריאה האהובים עליי.

בלוג מציג נקודת מבט רעננה באופן מיידי וקל לעיכול.

TestBuffet הוא אתר שעשה עבודה מדהימה של איסוף 114 בלוגים של בדיקות תוכנה.

114 software testing blogs שבודקים יכולים לקרוא ולעקוב אחריהם.

זו רשימה נהדרת, אבל כדי לצמצם אותה, הנה האהובים עליי ביותר:

 Michael Bolton – Developsense 

לא אני לא מדבר על מייקל בולטון הזמר האמריקאי ששר את השיר: “Said I Loved You – but I Lied”.

למרות שאני אוהב את השיר הזה, יש עוד מייקל בולטון בבדיקות תוכנה. 

מייקל בולטון ידוע בעיקר בגלל- Rapid Software Testing מיומנות בדיקות תוכנה תחת לחץ של זמן, ובדיקה חוקרת. מייקל כותב בלוגים מאז 2005 והבלוג שלו מלא במקורות לקריאה ולמידה.

במקרה שאתם חדשים באתר, אני מציע להתחיל עם דף הבלוג שלו לינק לבלוג, לסנן לקטגורית בלוג (blog category) ולבחור בקטגוריה שמתאימה לצורך שלכם במקום להשתמש בארכיון הבלוג החודשי (Monthly Blog archives).

רוב הקטגוריות שוות קריאה, אבל האהובות עליי הן Testing vs Checking, חשיבה ביקורתית, בדיקות תוכנה ראפיד, יוריסטיקה.

אזהרה קטנה: אם אנגלית היא השפה השנייה שלכם ואתם חדשים בבדיקות תוכנה, אתם תתקשו להבין את הרעיונות שמייק מנסה להעביר, אבל אל תתייאשו מכך. המשיכו לקרוא ובקרוב אתם תכירו את סגנון הכתיבה והמחשבות שלו.

אתר רשמי: http://developsense.com

James Bach – Satisfice 

ג'יימס הוא אחד מהדוברים, הכותבים, והבודקים היותר מכובדים בענף. ג'יימס התחיל כמתכנת, אבל אז הוא עבר לבדיקות תוכנה מכיוון שהוא גילה שמציאת בעיה בתוכנה מעניינת יותר מכתיבת תוכנה. ג'יימס הוא היוצר של בדיקות תוכנה ראפיד, הפעלה המבוססת על ניהול בדיקה. ג'יימס תומך בחקירת בדיקה ובדיקות מבוססות על הקשר- Context-Driven Testing.

הבלוג של ג'יימס מכסה את רוב (אם לא כל) הנושאים בבדיקות תוכנה, מרמה של מתחיל לרמה מתקדמת. אם אתם חדשים, כדאי שתתחילו עם קטגורייה לחדשים- For Newbie.

אתם יכולים להוסיף את הסקייפ של ג'יימס ולבקש עזרה ישירות ממנו. (ראו כאן) אבל חכו…, קראו גם את: How to Ask (and Not Ask) for Free Consulting  לפני שתשאלו את ג'יימס שאלות.

המדריך המלא לבודק התוכנה המתחיל

ב-QA Experts כתבנו את המדריך המקיף בארץ למעוניינים ללמוד בדיקות תוכנה
52 עמודים עם כל האינפורמציה שתצטרכו 
+בונוס!
מדריך מפורט אודות צבירת ניסיון ועבודה כבודק תוכנה עצמאי

רוצה לקבל את המדריך?

דילוג לתוכן